Asociatia Consumatorilor de Media

October 9, 2007

Important! Dezbaterea se amana, din cauza Club A

Filed under: Uncategorized — horeabadau @ 9:20 pm

 

Club A ne-a anuntat ca, din cauza unei tevi din pardoseala, de dinainte de al doilea Razboi Mondial, care a explodat, clubul va fi inchis, pe timpul zilei, pana in data de 22 octombrie. Asadar, luni, 15 octombrie, data la care programasem dezbaterea ”Bloguri curate” , Club A va fi inchis .

Ne pare extrem de rau ca se amana dezbaterea cu o saptamana, am facut tot ce ne-a stat in putinta ca sa aiba loc, am propus chiar sa programam discutiile seara tarziu, dupa ce pleaca muncitorii, dar clubul va fi deschis numai in week-end, noaptea, cu program de discoteca.

Asadar, dezbaterea ”Bloguri curate” va avea loc luni, 22 octombrie.

Ne cerem inca o data scuze pentru decalarea care a avut loc, din motive independente de vointa noastra si va asteptam la dezbatere.

2 Comments »

  1. DEci… m…… eu mi-am anulat un curs la facultate si am vorbit u seminaristul sa particip in alta zii pentru dezbaterea asta… si voi faceti dastea…. discutia poate fii puretata si in argentin din partea mea… nu conteaza locatia

    Comment by vietnam — October 13, 2007 @ 5:12 pm | Reply

  2. Imi pare foarte rau ca s-a amanat. Am pierdut mult din cauza asta. Ar fi fost varianta sa mutam dezbaterea in alta parte dar, intrucat Club A a fost alaturi de noi si ne-a sprijinit inca de la inceput, am decis ca este o chestiune de loialitate sa deschidem seria dezbaterilor saptamanale Ascmedia impreuna. Poate am gresit, poate loialitatea este un principiu perimat dar, in Ardeal, de unde vin eu, daca unul dintre partenerii tai are o problema, il astepti sa o rezolve si apoi continuati impreuna.
    Este ceea ce am facut si noi. Daca am gresit, ne cerem scuze.

    Comment by horeabadau — October 15, 2007 @ 10:24 am | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

