Asociatia Consumatorilor de Media

July 16, 2007

Invitatie la dezbaterea ”Bloggeri si Scriitori”

Filed under: Uncategorized — horeabadau @ 9:29 pm

 

Asociatia Consumatorilor de Media si Club A au deosebita placere de a va invita la dezbaterea

,,Bloggeri si scriitori”

 

care va avea loc in Club A, miercuri, 18 iulie, ora 18.00.

 

 

 

Participanti: Ioan T. Morar, Andrei Rosca (bookblog.ro si andreirosca.bookblog.ro), Tudor Octavian, Adrian Ciubotaru (adrian.filozofie.ro), Cezar Paul Badescu, Vali Petcu (zoso.ro), Cristi Dorombach (piticu.ro), Cristian Greger (voce.blog.ro), Costi Rogozanu, Adrian Cristea (cristealizari.com), Miruna Vlada, Doina Rusti, Costin Cocioaba (ecostin.com), Iulian Barbulescu (orasuldesmarald.wordpress.com)

Moderator: Horea Mihai Badau

Dezbaterea, a treia dedicata blogging-ului (dupa Bloggeri vs Jurnalisti si Bloggeri vs Politicieni) are drept scop promovarea si protejarea Dreptului la Libera Exprimare cuprins in Declaratia Drepturilor Consumatorilor de Media, precum si promovarea blogging-ului ca premisa a democratizarii media.

Multumim si va asteptam

Cu deosebit respect

Horea Mihai Badau

Presedinte

Asociatia Consumatorilor de Media

Pentru confirmare, trimiteti, va rog, un mail la:
horeabadau@gmail.com

0722.376.925

4 Comments »

  1. […] am ratat “Bloggeri vs. Scriitori” pentru că am plecat destul de tarziu de la birou, intalnirea deja incepuse şi am preferat […]

    Pingback by eCostin.com » Blog Archive » Am ratat — July 17, 2007 @ 7:18 pm | Reply

  2. am scris si eu ceva despre asta, in contumacie: http://spranceana.blogspot.com/2007/07/bloggeri-vs-scriitori.html

    Comment by vitalie — July 30, 2007 @ 9:12 am | Reply

  3. […] prin organizarea primelor dezbateri publice blogeri vs jurnalisti, bloggeri vs politicieni si bloggeri si scriitori. daca nu imi faceam bucati mana dreapta, mai organizam cateva. seria acestui tip de intalniri va fi […]

    Pingback by Bloguri curate « always look on the bright side of life — September 30, 2007 @ 11:07 pm | Reply

  4. […] BLOGGERI SI SCRIITORI: […]

    Pingback by DEZBATERE-EVENIMENT: INTALNIRE ION ILIESCU - BLOGGERI « Asociatia Consumatorilor de Media — May 3, 2008 @ 11:37 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.